شرایط و قوانین استرداد کالای خریداری شده

 

جهت جلوگیری از شیوع کرونا مواد خوراکی پس گرفته نمی شود.

 

تاج محل در تمامی مراحل قبل و بعد از خرید همراه شما بوده تا بهترین لذت خرید اینترنتی جهت مشتری مداری را برای شما به ارمغان

آورد.

تعدادی از سوالات متداول شما را در زیر جواب داده ایم:

آیا می توانم محصول را بازگشت دهم؟

شما می توانید تا ۷ روز پس از دریافت سفارش خود، آن را مرجوع نمایید. دلایل مرجوعی کالا می تواند شامل یکی از موارد زیر باشد:

محصول دارای عیب و نقص باشد.

 تاریخ انقضای محصول و یا مدت زمان ضمانت کالا به پایان رسیده باشد.

اطلاعات ارائه شده درباره محصول در وب‌سایت فروشگاه تاج محل اشتباه درج شده باشد.

 شرایط پذیرش کالای برگشتی چیست؟

در صورت امکان بازگشت کالا، محصول باید در بسته بندی اصلی خود بوده و پلمب بسته بندی باز نشده باشد.

محصول مطابق شرایط اولیه (هنگام تحویل کالا) بوده و مورد استفاده قرار نگرفته باشد.

محصول آسیب ندیده باشد.

بازگشت مبلغ پرداخت شده به چه صورت است؟

تاج محل تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا مبلغ مورد نظر را تا ۴۸ ساعت کاری پس از دریافت کالای برگشتی به حساب مشتری از طریق شناسه حساب

بانکی ایران (شبا) واریز نماید.

مراحل بازگشت کالا چیست؟

         با فروشگاه گیاهان دارویی و محصولات ارگانیک تاج محل با شماره ۰۲۱۵۵۶۵۵۴۱۵ یا ۰۲۱۵۵۶۶۵۱۲۷ تماس گرفته و یا مشکل خود را از

طریق آدرس پست الکترونیکی info@afsantin.ir با ما در میان بگذارید و یا (در شرایط اضطراری) بر روی بستر واتساپ با شماره ۰۹۳۹۰۱۵۴۳۸۷ در

تماس باشید.

         پس از دریافت درخواست بازگشت کالا، همکاران ما  با شما تماس گرفته و جهت بازگشت کالا آدرس پستی فروشگاه تاج محل را برای شما

ارسال خواهند کرد.

         ما پس از دریافت کالا شروع به بررسی دلایل بازگشت کالا (بیان شده توسط مشتری) خواهیم کرد.

         اگر دلایل بازگشت کالا مورد قبول باشد اقدامات مورد نیاز برای بازگشت مبلغ پرداختی، طی ۴۸ ساعت کاری انجام خواهد شد.

         اما اگر دلایل بازگشت کالا مورد قبول واقع نشده و یا با محصول بازگشتی مغایرت داشته باشد محصول به مشتری پس داده می‌شود.