شرایط و قوانین استرداد کالای خریداری شده

 

 

به دلیل شیوع کرونا و پیشگیری و عدم انتقال این ویروس، تا برطرف شدن این مشکل از هرگونه مرجوع کردن محصول معذوریم. لذا از

مشتریان عزیز خواهشمندیم در هنگام ثبت سفارش و نهایی کردن آن به صورت کامل به این مورد دقت کرده و در صورت داشتن ابهام یا

بررسی دقیق تری قبل از خرید با فروشگاه به شماره تلفن ۰۲۱۵۵۶۵۵۴۱۵ تماس گرفته تا راهنمایی های کامل تری دریافت نمایند.

 

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های تاج محل بوده است و ما در این راستا می‏‌کوشیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد

انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب

خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. با توجه به نوع خاص کالای ارایه شده در وب سایت تاج محل، مانند کالاهای گروه‌ عرقیات، خشکبار،

لوسیون و صابون، و کالاهای مشابه و نظایر آن هیچ یک مشمول ۶ روز مهلت بازگشت کالا نمی‌شوند. فقط مواردی شامل تضمین برگشت می شوند که در

زیر به آن ها اشاره شده باشد.

-اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال بسته بندی داشته باشد که این اشکال باعث شده باشد که کالا خراب شده و یا مورد استفاده قرار نگیرد.

– اشکالی در ظاهر یا طعم کالای مورد نظر بود باید حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به تاج محل اطلاع داده شود.

– اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد. وجود مغایرت، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از

دریافت کالا، به واحد پشتیبانی تاج محل از طریق تلفن، ایمیل، واتساپ اطلاع داده شود.

– عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد

آن ها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات مذکور درج شده در وب سایت است.

– اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد. باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به واحد پشتیبانی تاج محل اطلاع داده شود.

– با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به اداره پست و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام

حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و تاج محل تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت

را جبران می‌‏کند.

– در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری باید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به شرکت‏‏‌های

حمل و نقل و یا تاج محل بازگردانده شود.

* در تمامی موارد فوق لازم بذکر است، کالا باید در شرایط اولیه خود باشد باز نشده باشد و از آن استفاده نشده باشد.

 تاج محل در تمامی مراحل قبل و بعد از خرید همراه شما بوده تا بهترین لذت خرید اینترنتی جهت مشتری مداری را برای شما به ارمغان آورد.

به تعدادی از سوالات متداول در زیر پاسخ داده ایم:

 

آیا می توانم محصول را بازگشت دهم؟

شما می توانید تا ۶ روز پس از دریافت سفارش خود، آن را مرجوع نمایید. دلایل مرجوعی کالا می تواند شامل یکی از موارد زیر باشد:

محصول دارای عیب و نقص باشد.

 تاریخ انقضای محصول و یا مدت زمان ضمانت کالا به پایان رسیده باشد.

اطلاعات ارائه شده درباره محصول در وب‌سایت فروشگاه تاج محل اشتباه درج شده باشد.

شرایط پذیرش کالای برگشتی چیست؟

در صورت امکان بازگشت کالا، محصول باید در بسته بندی اصلی خود بوده و پلمب بسته بندی باز نشده باشد.

محصول مطابق شرایط اولیه (هنگام تحویل کالا) بوده و مورد استفاده قرار نگرفته باشد.

محصول آسیب ندیده باشد.

 

بازگشت مبلغ پرداخت شده به چه صورت است؟

تاج محل تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا مبلغ مورد نظر را تا ۴۸ ساعت کاری پس از دریافت کالای برگشتی به حساب مشتری از طریق شناسه 

حساب بانکی ایران (شبا) واریز نماید.

 

مراحل بازگشت کالا چیست؟

با فروشگاه محصولات گیاه دارویی تاج محل به شماره های ۰۲۱۵۵۶۵۵۴۱۵ یا ۰۲۱۵۵۶۶۵۱۲۷ تماس گرفته و یا مشکل خود را از

طریق آدرس پست الکترونیکی info@afsantin.ir با ما در میان بگذارید یا (در شرایط اضطراری) بر روی بستر واتساپ با ما در ارتباط باشید.

پس از دریافت درخواست بازگشت کالا، همکاران ما  با شما تماس گرفته و جهت بازگشت کالا آدرس پستی فروشگاه تاج محل را برای شما

ارسال خواهند کرد.

         ما پس از دریافت کالا شروع به بررسی دلایل بازگشت کالا (بیان شده توسط مشتری) خواهیم کرد.

         اگر دلایل بازگشت کالا مورد قبول باشد اقدامات مورد نیاز برای بازگشت مبلغ پرداختی، طی ۴۸ ساعت کاری انجام خواهد شد.

         اگر دلایل بازگشت کالا مورد قبول واقع نشده و یا با محصول بازگشتی مغایرت داشته باشد محصول به مشتری پس داده می‌شود.